SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

niedziela, 27 lipca 2014

Véronique Enginger - Étude Au Magnolia ukończony !

Skończyłam drugi haft z serii zielnikowej. Magnolia prezentuje się dobrze, zwłaszcza po ukończeniu backstitchy. Obiecałam sobie, że wyszywając kolejne obrazy z tej serii będę zmieniać napisy na polskie. W tym hafcie na szczęście nie musiałam się z tym borykać.
Za jakiś czas zabiorę się za wyszywanie Hortensji, która uzupełni mój tryptyk przeznaczony na ścianę w sypialni.





* ukończony - 26 lipca 2014

* wzór - Vèronique Enginger - Études De Botanique

* tkanina - Len obrazkowy, Permin Of Copenhagen, 30ct (120/10cm), kolor kości słoniowej

* nici - mulina DMC, 17 kolorów

* wymiary - 28,5x28,5cm

28 komentarzy:

  1. Piękny haft:) Podziwiam dużą cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda wspaniale... pięknie wykonany i bardzo gustowny haft. Sama chętnie bym na ścianie taki powiesiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Meraviglioso!
    I fiori sembrano veri...
    Loredana

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna. Po wakacjach zabieram się za nią:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna!
    W planach też mam, tylko nie wiem kiedy..... :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńko!! Prześliczny haft!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda. Ja też mam w planach kolejne kwiaty z serii ale to już na przyszły rok.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta magnolia wyszła, zazdroszczę, bo do mojej sypialni także by pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. każdy z zielników jest śliczny
    ale w Twoim to aż mi się nie chce wierzyć, że to len obrazkowy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, kwiaty wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny haft, będzie ładnie się prezentować na ścianie.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i cieszę się że zielnikowa zaraz tak się szerzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ona się wcale nie "prezentuje dobrze" tylko jest piękna! Cóż za skromność:)
    Gratuluję ukończenia. Taki tryptyk to będzie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna! Cieszę się, że zdecydowałaś się na polskie napisy! Czekam na kolejne kwiatuszki :)) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje wyszło powiedziałabym perfekcyjnie, ja stanęłam na razie z haftem, nie mogę się zebrać aby dokończyć duży kwiat - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi przypadł do gustu, jest wyjątkowo elegancki. Zaglądam do Ciebie od jakiegoś czasu - dla motywacji i pięknych widoków oczywiście - i chyba wreszcie skończę odłożonych kilka robótek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie sobie to wymyśliłaś. Już widzę te 3 obrazki pięknie oprawione w sypialni. Ja sobie też zaplanowałam trójkę i też do sypialni - robię rozetki frywolitkowe w jednym wzorze w 3 kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna Magnolia
    Bardzo ciekawie prowadzisz bloga z chęcią tu będę zaglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecudowna magnolia.Muszę też o niej pomysleć

    OdpowiedzUsuń
  21. Fiгst of all I want to say awesome blog! І haɗ a quick question in wɦich I'd likke to aѕk if you don't mind.
    I was curious to fіnd օut how you center
    yoսrself and clear youur thouցhts bewfore writing. ӏ haѵe had а difficult time clearing mʏ mind in gеtting my thօughts oսt.

    I ԁo enjoyy writing ƅut it ʝust seems likje thee fіrst 10 tto 15 minutes are usuially lost simply ϳust trying to figure out how tο beɡin. Any suggestions ߋr tips?
    Many thankѕ!

    Herе iss my webpage rijlessen utrecht

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna magnolia! Ta zielnikowa seria śni mi się po nocach! Tryptyk w sypialni... mmmm będziesz z jeszcze większą radością budzić się każdego dnia do życia, gdy spojrzysz na takie cuda zdobiące ścianę :)

    OdpowiedzUsuń