SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

niedziela, 24 sierpnia 2014

Vervaco - Baby Shoes (boy) #1

Od dłuższego czasu przymierzałam się do uroczego, jednak dość popularnego wzoru bucików z Vervaco. Metryczki warto posiadać w zasobach, bo nigdy nie wiadomo kiedy się przydadzą.
Potrzebuję takiej niewielkiej przerwy od mojego głównego projektu "Madame" w którym została mi już tylko walka z mało pasjonującym tłem.
Zacznę najpierw od metryczki dla chłopca, ponieważ posiadam akurat więcej błękitów. Tłem dla bucików będzie Aida Rustico.


16 komentarzy:

  1. Śliczne wzory... metryczki będą piękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. oj będzie bardzo ładny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten wdzięczny wzór!
    No i Twoje bobinki :-)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja. Nigdy nie wiadomo, kiedy się taka metryczka przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapobiegliwość godna podziwu! Ale masz rację, że metryczki warto mieć w pogotowiu. Miłej pracy przy haftowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wybór to naprawdę piękne metryczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba zastosuję takie podejście jak Ty i zrobię coś na zapas ;) Ten wzorek faktycznie jest popularny, ale nie przypominam sobie, żebym go widziała na takiej kanwie. Czekamy na efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. haftowałam w obu kolorach i wychodzą przepięknie...czekam w takim razie na Twoje...życzę przyjemności w stawianiu xxx...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bedzie pieknie :) czekam na dalsze odslony ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabym zacząć swój komentarz podobnie do początku Twojego posta. Zawsze te metryczki mi się podobały ale jakoś jak przyszło co do czego, to wybierałam inny wzór. Może faktycznie warto zrobić na zapas, Świetny pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam w planach te metryczki. Siostra znowu jest w ciąży, miałam taką zrobić dla jej pierwszego dziecka, ale zawsze jakoś brakowało czasu. Teraz chcę zrobić dwie, jedną zaległą i jedną dla drugiego bobasa :)

    Nieśmiało zapraszam do mnie, dopiero niezdarnie zaczynam blogowanie
    http://dreamed-home.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń