SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

niedziela, 31 sierpnia 2014

Vervaco - Silhouette Trio #1

Znowu nie dotrzymałam obietnicy, że nie zaczynam żadnych nowych haftów. Ale lato chyli się ku końcowi, przez co mam więcej wolnego czasu. Choć powinnam go wykorzystywać na wykończenie projektu "Madame" to wciąż myślę o nowych haftach. Już tak mam :)
Prócz rozpoczętych już metryczek, głowę zaprzątała mi jeszcze seria trzech niewielkich wzorków, również z vervaco, na które wymyśliłam już specjalne przeznaczenie. Wzory przewidują wyszywanie tylko czarnym kolorem, zatem pomyślałam od razu o kanwie vintage (marmurkowej). Narazie nie zdradzę, jak będzie wyglądać seria i do czego mi posłuży. Taka mała tajemnica do czasu ukończenia ;)


8 komentarzy:

  1. Ta kanwa jest cudna :) aż mnie ciekawi co tu pięknego powstanie. Czekam na odsłony:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kanwa :) Ciekawe co pięknego na niej powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zaciekawiłaś mnie tym tajemniczym projektem, ciekawa jestem co powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wiem wiem...Seria jest baardzo urokliwa, szczególnie z odpowiednim wykorzystaniem- klasa!
    Na marmurku wyszywało mi się superowo krasnala ze ślimakiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie się zapowiada...nie mam pojęcia co to będzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jak to bedzie, bo byc moze cos mi na mysl przyjdzie :) Mam taki sam kawalek materialu fo zagospodarowania :) Czekam na inspiracje!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń