SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

środa, 24 września 2014

Vervaco - Baby Shoes (boy) #2

Ochłodzenie i coraz dłuższe wieczory to znak, że będzie więcej czasu na wyszywanie. W tej chwili staram się ogarnąć trzy projekty: bucikowe metryczki, niespodziankowe trio i moją zmorę ostatnich dwóch lat Madame Rimsky Korsakov, której zostało mi jeszcze ok. 1/3 do wyszycia.
W niespodziankowym trio ukończyłam jeden z trzech obrazków.
Narazie mogę się pochwalić ukończeniem jednego bucika w metryczce dla chłopca.


17 komentarzy:

  1. Śliczny haft i piękna bobinka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny hafcik, ciekawa jestem całości. A bobinka urocza :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to mówią warsztat świadczy o mistrzu , :buciorek" przesłodki pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tam, jestem pewna, że popchniesz wszystko do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle cudne zdjęcia i praca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze tylko drugi bucik i już będzie metryczka :)
    Bobinka jest przecudnej urody i chętnie bym Ci ją skubnęła :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzorki vervaco są prześliczne , a w twoim wykonaniu cieszą oko. Przyszły właściciel będzie zachwycony
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorki metryczki się wspaniale komponują z rustico.
    Trzymam kciuki za ukończenie Madame!

    OdpowiedzUsuń
  9. Długie, jesienne wieczory przeznaczone na haftowanie to niewątpliwy urok tej pory roku ;) A jeden bucik to już coś!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesień ma więcej zalet niż myślałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna metryczka powstaje. Jest coś w tych bucikach.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie. Bardzo podoba mi się ta metryczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna metryczka, jest w moich planach tylko jak na razie okazji i czasu brak.

    OdpowiedzUsuń