SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

czwartek, 30 października 2014

Bobinka do koronek

Bobinka nie jest perfekcyjna ale wybaczam sobie :) Robiłam coś takiego po raz pierwszy, nie mam jeszcze wprawy w idealnym zawijaniu i przyklejaniu materiału.
Trochę tektury, len i bawełniany materiał w różyczki wyszperany gdzieś w zakamarkach secondhandu - i pierwsza bobinka gotowa :) Z jednej strony jest len z wyhaftowanym delikatnym wzorem, z drugiej bawełniany materiał.


* ukończony - 29 października 2014

* wzór - fragment "Le petit monde de ma chambre" z publikacji Sophie Bester-Baquè & Vèronique Enginger - Mon journal au point de croix

* tkanina - Len obrazkowy, Permin Of Copenhagen, 35ct (140/10cm), kolor 32 - piaskowy

* nici - mulina DMC, 5 kolorów

* wymiary - 7x12cm


8 komentarzy:

  1. Wow! Ale wzór haftu idealnie dopasowany do wzoru bawełny. Super! Bardzo delikatniusia praca, ale niezwykle urokliwa :)
    Kiedyś jak będę mieć swój i tylko swój a nie wszystkich domowników kącik, to też sobie taką zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam oj tam niedoskonałości, jeśli są, to znakomicie ukryłaś :) Chętnie zobaczę ją w dziennym świetle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prośba spełniona, dodałam zdjęcie w dziennym świetle (chociaż o tej porze roku trudno to nazwać dziennym światłem ;)

      Usuń
  3. Prześliczna różana bobinka!♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to takie proste to muszę zobaczyć, jak mi wyjdzie , Twoje są super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam, że to bardzo skomplikowane ale to nieprawda. Bardzo przyjemna robota :) Muszę tylko pomyśleć nad wykończeniem brzegów bo widać niewielką przerwę między dwoma materiałami.
      Życzę przyjemnego tworzenia :)

      Usuń
  5. Śliczna bobinka, kwiatuszki pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń