SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

niedziela, 19 października 2014

Cross Stitch Crazy - Pumpkin Juice

Nadszedł czas dyniowego szaleństwa :)
Znalazłam kilka ciekawych wzorów z okazji Halloween i postanowiłam niektóre wykorzystać. Zawieszka to zlepek oddzielnych wzorów dyni, kociołka i napisów, które rozmieściłam według własnego uznania. Najtrudniej było zachować przy tym równy kwadrat ale udało się :)

 * ukończony - 19 października 2014

* wzór - Cross Stitch Crazy

* tkanina - Aida Vintage Zweigart, 18ct (70/10cm), kolor 3009 - beżowy

* nici - mulina DMC, 7 kolorów

* wymiary - 7,5x7,5cm


7 komentarzy:

  1. Przesympatyczny hafcik! A raczej przestraszny.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszka bardzo na czasie. Ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa taka zabawa w komponowanie kilku motywów w jedną całość :) Zawieszka pięknie koresponduje z tłem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :D Ale klimatyczna! :) No i te kolory...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona szata graficzną Twojego bloga!
    Od początku, gdy go podczytywałam bardzo mi ona odpowioadała, a teraz to juz jestem zachwycona.
    Super zdjęcia i taki charakter ,,bez zbędnych wtrąceń"..Bardzo Ci gratuluję oka do zdjęć i pióra!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pajączek jest uroczy :) Całość wyszła super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna zawieszka..i na czasie..kolorystycznie tez udana.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń