SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

sobota, 11 października 2014

ZMIANA ADRESU BLOGA

Postanowiłam dokonać kilku radykalnych zmian na blogu. Od dłuższego czasu nie miałam konkretnego pomysłu na to miejsce, przez co trochę je zaniedbałam. Wiem już jaki obrać kierunek i na czym skupić się najbardziej. Zwłaszcza, że czasu na ulubione hobby jest niewiele.
Pierwszą zmianą była zmiana adresu bloga. Od dzisiaj mulinowy.blogspot.com zmienia nazwę na thevintage-owl.blogspot.com. Dotychczasowa nazwa była wersją roboczą, więc i tak zwlekałam zbyt długo. Nie utworzyłam nowego bloga, ponieważ szkoda mi było skasować dotychczasowe posty i Wasze komentarze. Postaram się wysłać wiadomość o zmianie do wszystkich stałych czytelniczek. Wiem, że zmiana adresu bloga może się wiązać z małym zamieszaniem. Dlatego chcę abyście same zdecydowały czy nadal chcecie odwiedzać mój blog. To dzięki Wam to miejsce żyło i rozwijało się.
Tematyka pozostaje ta sama - ukochany haft krzyżykowy. Jednak skupię się chyba bardziej na drobniejszych haftach z nieco bardziej klasycznym klimatem. Duże hafty zabijają we mnie całą przyjemność wyszywania. Zbyt długo trzeba czekać na efekty. Co nie znaczy, że zrezygnuję z nich całkowicie ;)
Niewiem gdzie zaprowadzą mnie te zmiany. Mam jednak nadzieję, że z Waszym wsparciem blog wróci do żywych :)

17 komentarzy:

  1. Kiedy się czuje potrzebę zmiany, trzeba jej dokonać.:) Do zobaczenia przy następnym poście!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiana wnosi zawsze coś nowego , dzięki za namiary , pozdrawiam Dusia [ igła Cię kocha więc , czekamy]

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam się zameldować w nowym miejscu, ale widzę że jestem nadal wśród obserwatorów. Czy możesz zdradzić jak to się robi, żeby zmienić adres bloga i jednocześnie przenieść wszystkich obserwatorów? Kiedyś próbowałam, ale nie było takiej opcji. Też mi chodzą po głowie jakieś zmiany...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, obserwatorzy pozostali, stare posty i komentarze też :), jednak znikła moja lista ulubionych blogów, będę musiała ją skompletować na nowo.
      Cóż po prostu weszłam w ustawienia w swoim panelu i w pozycji "adres bloga" kliknęłam "edytuj". Można tam wpisać nową nazwę bloga. Muszę jednak uprzedzić, że po zmianie nazwy musisz powiadamiać wszystkich swoich czytelników, ponieważ nowy adres nie aktualizuje się w linkach stworzonych na innych blogach.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dziękuję za wyjaśnienie, już wszystko jasne :).

      Usuń
  4. Zmartwilam się wchodząc na stary adres...
    No to czekamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za informację. Oczywiście, że zostaję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za informacje o "przeprowadzce" :) ślicznie tu u Ciebie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro zmiana nazwy ma Ciebie zmobilizować do częstszych wpisów, to dobrze :). Tylko nie do końca rozumiem sens tej nazwy.
    Pomysł na prowadzenie bloga to połowa sukcesu. We mnie jak zaczęła kiełkować myśl o jego założeniu, to do jego powstania minęły trzy lata, bo nie wiedziałam jaki kierunek obrać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo czytelny blog.Gratuluje i dziekuje ze pozwolilas mi sie odnalezc.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że zmiany są dobre, a nawet czasem wskazane. Z miłą chęcią będę tu zaglądać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że będę do Ciebie zaglądać!
    Piękna sowa w banerku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie dziękuję za informacje o przenosinach, Na pewno będę tutaj zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja dopiero teraz Cię odnalazłam. Długo nie było żadnego postu, ale myślałam, ze coś dłubiesz i wymaga to czasu. A tymczasem mulinowy blog znikł zupełnie z mojej listy, a nowy nie pojawił się wcale. Dopiero teraz dodałam, bo bardzo podoba mi się klimat, który tu tworzysz. Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń