SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

sobota, 22 listopada 2014

Valentina Sardu - Eurasian Bullfinch And Rowan

Kolekcja ptaszków Valentiny Sardu to tylko jedna z wielu pięknych propozycji wzorów oferowanych przez Ajisai Press. Urzekło mnie połączenie klasyki z nowoczesną nutą. Wzory są świeże i przejrzyste. Kolorystyka jest dość powściągliwa co sprawia jednak, że hafty są eleganckie i uniwersalne.
Zaczynam od kolekcji czerwonych ptaszków, jednak w przyszłości napewno wyszyję kolekcję niebieskich.

* ukończony - 21 listopada 2014

* wzór - "Birds & Berries Collection" by Valentina Sardu. Ajisai Press.

* tkanina - Aida Zweigart, 18ct (70/10cm), kolor 713 - szary

* nici - mulina DMC, 16 kolorów

* wymiary - 13x13,5cm


14 komentarzy:

  1. Podoba mi się bardzo ta oszczędność formy. Zaraz biegnę pooglądać inne ptaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały wzór, rzeczywiście forma prosta, ale efekt bardzo fajny, taki jaki lubię, po prostu ,,bez przesady", bo ja nie lubię zbyt bogatych i przekombinownych wzorów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się przyjrzeć tym wzorkom, bo Twój haft strasznie mi się spodobał :)

    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja droga. Wzór niebieskich ptaszków kupiłam jakiś rok temu. Czeka cierpliwie u mnie na swoją kolej, ale podobnie jak Ty zakochana jestem we wzorach Aisaji. W razie czego służę Ci wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie te wzory to nowość, pięknie eksponują najważniejsze elementy haftu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny obrazek i na czasie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam całą serie, także tą niebieską ;o) Przepięknie Ci to wyszło ;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się mieni jarzębina. Nie znałam wcześniej tych wzorów, ale już sobie zgooglowałam i wiem jak seria wygląda :)
    Bardzo fajny wzór - tak jak napisałaś nawiązuje do nowoczesnej formy poprzez graficzne potraktowanie liści, a jednocześnie nie jest przekombinowany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny haft! A czy tak nieśmiało mogłabym uśmiechnąć się o wzorek na kasia_brzostek@o2.pl będę bardzo wdzięczna.
    Zapraszam również do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentuje się bajecznie...cudownie zgrywaja się te czerwienie i czernie...jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft jest prześliczny! I te kolory... Zauroczył mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ptaszorek, bardzo podobają mi się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż brak słów, tak piękny haft! :)

    OdpowiedzUsuń