SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

wtorek, 11 listopada 2014

Vervaco - Baby Shoes (boy) ukończony !

 Obawiałam się eksperymentu z kanwą rustico, ponieważ haft na początku zaczął zlewać się z tłem ale  ostatecznie chyba nie jest tak źle. Metryczka jest stonowana, delikatna, pod spodem zostawiłam miejsce na napisy. Niedługo zabiorę się za buciki dla dziewczynki.

* ukończony - 11 listopada 2014

* wzór - Vervaco

* tkanina - Rustico Aida Zweigart, 18ct (70/10cm), kolor 54 - naturalny

* nici - mulina DMC, 14 kolorów

* wymiary - 14,5x11cm


14 komentarzy:

  1. Niepotrzebnie sie bałaś, matryczka jest bardzo jednorodna i przez to delikatna i subtelna. To będzie wyjątkowy drobiazg!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się wybór kanwy. Całość bardzo spójna :) Ciekawa jestem oprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Też ją akurat haftuję i również dla chłopca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajowe! Podoba mi się ten kolor kanwy.

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała:)
    ja uwielbiam aide zweigarta- kazdą...tkaninka od nich jest dla mnie najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ponieważ aida rustico to moja ulubiona kanwa, z całym przekonaniem stwierdzam, że to był bardzo dobry wybór. Śliczna ta metryczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie buciki :) ja też właśnie się wzięłam za haftowanie takiej metryczki, ale na białej kanwie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie kanwa pasuje idealnie! Bardzo delikatnie to wyszło, po prostu pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy rozdzielała Pani mulinę po 3 nitki czy wyszywała Pani 6?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Przy tym hafcie użyłam 1 nici. Przy kanwie 18ct i powyżej wyszywam zawsze tylko 1 nitką, od 16 ct w dół od 2 do 3 nitek.

      Usuń
    2. Dziękuję za informację i cenne wskazówki

      Usuń
  10. Mi się podoba, będzie fajny kontrast z napisami :).

    Masz śliczne serduszko :).

    OdpowiedzUsuń