SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

środa, 5 listopada 2014

Vervaco - Silhouette Trio ukończone

Wreszcie mogę zdradzić do czego miały mi posłużyć trzy hafty z firmy vervaco. Z pewnością wiekszość z Was doskonale zna te wzory. Postanowiłam wykorzystać je do stworzenia woreczków. Wzory wykończyłam motywem przypominającym koronkę, żeby było ciekawiej :)

* ukończony - 04 listopada 2014

* wzór - Vervaco

* tkanina - Vintage Aida Zweigart, 18ct (70/10cm), kolor 7139 - marmur

* nici - mulina DMC, 1 kolor

* dodatki - wstążka

* wymiary - 9x17cm


10 komentarzy:

  1. Bardzo eleganckie!
    Ciemny kolor haftu i ten niebanalny wzór wyglądają zjawiskowo.
    A w środku lawenda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwej niestety nie mam, to potpourri o zapachu lawendy :)

      Usuń
  2. śliczny haft koronki, razem ze wstążeczką nadały tym woreczkom stylowy wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urzekająco piękne , są wspaniałe , wszystko super dopracowane , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocze!! Gdzie kupiłaś te serduszka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) serduszka kupiłam w Pepco.

      Usuń
  5. Śliczne :) A mogę wiedzieć co będziesz przechowywać w woreczkach?
    Pozdrawam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne woreczki! Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń