SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

czwartek, 18 grudnia 2014

Prezenty Przedświąteczne :)

Zawsze można liczyć na dobre duszyczki w blogosferze. Dzięki przemiłej Kasi z bloga Tajemniczy Świat Moich Pasji otrzymałam sporą ilość kawałków muliny, które posłużą mi do uzupełnienia części mojego wzornika kolorów. Pokażę ile przybyło kolorów kiedy skończę wyszywać.
Oprócz muliny otrzymałam zupełnie niespodziewanie motek muliny z firmy American Thread Co., o pięknym kolorze wina, pyszne herbaty w sam raz na zimowe wieczory oraz śliczną serwetkę, która skradła mi serce.
Kasia otrzymała ode mnie również trochę muliny do jej prawie ukończonego wzornika, kawałki lnu, metalowe zawieszki oraz słuszne kawałki metalizowanych nici DMC Diamant i muliny DMC color variations. Niestety zupełnie wypadło mi z głowy by zrobić zdjęcie.
Ze spraw bieżących - nadal pracuję w pocie czoła nad "Madame Rimsky Korsakov", rozpoczęłam kilka innych haftów, jednak narazie nie mam do pokazania nic konkretnego. Na wyszywanie pozostaje mi coraz mniej czasu.


2 komentarze:

  1. Takie prezenty zawsze cieszą.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muliny nigdy dość, a ta otrzymana pieknie meni się kolorami na pomysłowym organizerku. Oj na pewno będzie przez Ciebie dobrze wkorzystana!

    OdpowiedzUsuń