SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

niedziela, 21 grudnia 2014

Stoney Creek - Joyful Owls

Dziś pierwszy dzień zimy a zarazem mój ostatni wpis przed Świętami.

Zatem życzę wesołych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia w gronie najbliższych :)

Pierniczki leżakują już w słoju, pierogi ulepiłam z samego rana i to tyle ile będę mogła pomóc w przygotowaniach świątecznych. Niestety będę pracowała do ostatniej chwili aż do Wigilii, pewnie jak większość z Was. Zawsze w tym czasie piekłam już ciasta, stroiłam choinkę i był czas na rozmowy z bliskimi. A w tym roku nawet nastrój świąteczny zupełnie mnie ominął. Nie miałam ani czasu ani chęci na haftowanie ozdób, jedyne co z bólem udało mi się wykończyć to dwa woreczki z wesołymi sówkami.

* ukończony - 20 grudnia 2014

* wzór - Stoney Creek

* tkanina - Len obrazkowy, Permin Of Copenhagen, 32ct (128/10cm), kolor naturalny

* nici - mulina DMC (26 kolorów)

*dodatki - bawełniana tkanina, wstążka

* wymiary - 4,5x6cm



5 komentarzy:

  1. Przesłodkie te sówki. Tobie również życzę zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech te Święta będą magiczne, wypełnione radością i uśmiechem! Ściskam mocno! Mysia ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woreczki są śliczne z tymi sówkami :).

    Mi w tym roku brakowało bardzo śniegu ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe, lniane i wysmakowane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń