SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

wtorek, 6 stycznia 2015

Paleta kolorów muliny DMC #5

Ostatnia aktualizacja dotycząca palety kolorów DMC była niemal rok temu. Od tego czasu udało mi się zebrać sporą część nowych kolorów i wyszyć kolejne brakujące pola. Tu chciałabym gorąco podziękować wszystkim blogerkom, które zaoferowały pomoc w zapełnianiu palety. Gdyby nie nadesłane próbki z pewnością dziś nie byłoby takich postępów :) Od ostatniego posta przybyły 152 kolory. Do wyszycia pozostało mi jeszcze 181 kolorów z podstawowej palety kolorów DMC.
Zaczęłam wyszywać również arkusz z wielokolorową muliną DMC color variation, a pod spodem znajdzie sie jeszcze 6 kolorów muliny DMC Diamant.
Oby starczyło mi chęci do ukończenia tego projektu :)



15 komentarzy:

  1. bardzo fajny pomysl :)
    az dziwne ze dopiero do ciebie trafilam, zapraszam rowniez do siebie :)

    jakbys potrzebowala to ja rowniez chetnie dosle ci jakis brakujacych kolorow, jakby cos to napisz liste na mojego maila to zobacze czy mam jakies kolory i wysle ci troche :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już takie palety i zawsze podziwiam wytrwałość hafciarki, która je tworzy.
    Przejrzałam zdjęcia paletki czerwieni i w swoich zasobach mam 4 numerki, które nie są u Ciebie wyszyte (894, 3689, 604, 603). Jeśli przydałyby Ci się to napisz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita paletka, podziwiałm ją od początku tworzenia, kiedy pozwalałaś podglądac :-)
    Ciekawa jestem w jaki sposób zabezpieczyłaś brzegi aidy orrócz tego szlaczka? Po prostu równo ją przyciłęaś czy brzeg jest jeszcze jakoś zabezpieczony?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kanwa została tylko przycięta, nie zabezpieczałam brzegów ponieważ trzymam arkusze w koszulkach w segregatorze.

      Usuń
  4. Super to wygląda. Ja mam pełną paletę ale jakoś nigdy mi przez myśl nie przeszło żeby sobie coś podobnego robić...może dlatego że nie lubię dobierać muliny tylko haftuję zgodnie z wytycznymi twórcy wzoru. 181 do końca to już mniej niż połowa do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie niesamowita sprawa taka paleta. Kiedyś planowałam coś podobnego zrobić, ale nie wystarczyło mi zapału. Może kiedyś się pokuszę :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super to wygląda :) Cieszę się że mogłam pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko ale miałaś pomysł :).

    Ale na przyszłość jak znalazł :).

    Poszukam może mam jakieś brakujące Ci kolory :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jakbyś mogła podeślij mi na a.m.math@poczta.fm większą rozdzielczość zdjęcia, bo tu nie do końca widzę wszystkie cyferki :).

      Usuń
  8. Fajnie przybyło. W razie czego również służę pomocą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna paleta. Ja moją zaczęłam, ale dopiero mam kilka kolorów wyhaftowanych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też poproszę zdjęcie :) karororka@wp.pl będę bardzo wdzięczna :) haftuje Ariadną i nie mogę nigdy trafić na dobry zamiennik a, że dobieram na swoje oko Twoja praca bardzo mi się przyda :) z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda naprawdę imponująco.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł, jak już się wyrobię z wszystkimi planami :) Powodzenia! Można zrobić na kanwie plastikowej, żeby było trwalsze i nie strzępiło się :)

    OdpowiedzUsuń