SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

wtorek, 13 stycznia 2015

Valentina Sardu - Rose-Breasted Grosbeak And Elderberry

Haftując wzory z kolekcji Birds & Berries naprawde mogę się odprężyć. Są nieskomplikowane a mimo to efekt jest niezwykły.
Zdarzało mi się wyszywać przekombinowane wzory, które wywoływały jedynie frustrację i zmęczenie. Tutaj haftowanie to sama przyjemność.
W tym hafcie przeważała czerń, pojawiła się tylko niewielka plamka czerwonego koloru. Ostatni ptaszek będzie zdecydowanie w czerwonej tonacji.
Myślałam już nad ramkami dla serii czerwonych ptaszków i rozważam oprawienie wszystkich trzech w proste czarne ramki.

* ukończony - 12 stycznia 2015

* wzór - "Birds & Berries Collection" by Valentina Sardu. Ajisai Press.

* tkanina - Aida Zweigart, 18ct (70/10cm), kolor 713 - szary

* nici - mulina DMC, 14 kolorów

* wymiary - 13x13,5cm


13 komentarzy:

  1. Mam podobne spostrzeżenia! Czasem wzór jest przekombinowany i nie ma radości ani satysfakcji, a czasem proste środki dają dużo radości i efekt. Tak jest w moich samplerach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, efekt wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z całej serii ten obrazek podoba mi się najbardziej :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały! Bardzo mi się podoba :) Też je w końcu popełnię...kiedyś :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohh.. za każdym razem jak widzę te czerwone ptaszyny mam wyrzuty sumienia, że moje niebieskie nawet nie zaczęte...al może w następnym roku... :) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najwięcej radości jest po skończonej pracy - efekt jest świetny , hafty maja to coś , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :).

    Myślę, ze oprawione ptaszki stworzą rewelacyjny efekt :).

    Mi by się też podobały w czerwonych ramkach :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest co podziwiać:) Haft jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obrazek jest piękny i bardzo stylowy. Mój wzrok przyciąga szczególnie to połączenie kolorów...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny - pierwszy raz widze tego ptaszka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Haftowałam z tej serii kardynała i haftowanie samego ptaka to przyjemność to koronki otaczającej go już mniejsza , zwłaszcza na lnie. Rozumiem że z niej zrezygnowałaś ?
    A tak w ramach ciekawostki to nie wiem czy wiesz że producent tych wzorków zablokował swoją stronę na cały rynek wschodni , Rosję i część Europy - to taka forma walki z piractwem.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo oryginalny haft:)
    i w ogóle podoba mi się szata graficzna Twego bloga :)

    pozdrawiam i zostaję na dłużej. jeśli masz ochotę zapraszam do siebie ;) u mnie też m.in. haft. :)

    OdpowiedzUsuń