SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

sobota, 21 lutego 2015

DFEA - Tout Bleu

Tęskno mi za wiosną, więc postanowiłam osłodzić sobie oczekiwanie na jej przybycie. Serduszko szyłam ręcznie, po raz pierwszy, zatem do ideału trochę mu brakuje. Ale początek jest obiecujący więc na jednym nie poprzestanę :) Tył wykonany również z niebiesko-białej bawełny w kratkę.

* ukończony - 17 lutego 2015

* wzór - De Fil En Aiguille (DFEA)

* tkanina - Aida Zweigart, 18ct (70/10cm), kolor biały

* nici - mulina DMC, 4 kolory

*dodatki - koronka, bawełniany materiał

* wymiary - 12x18cm


15 komentarzy:

  1. Cuuuudeńko !
    I ta sliczna fotka...zachwycające :)
    Pozdrawiam:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc jak na pierwszy raz jest super [ widziałam o wiele gorsze] możesz śmiało szyć , wiem co piszę , serducho pomysłowe z pięknym haftem pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze serduszko, a szczególnie ptaszyna.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :)
    Ptaszek jest uroczy, ma ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyne słuszne kolorki ;) Moje ulubione! :)
    P.S. czy mogłabyś mi na @ wysłać listę aktualną nitek, których Ci brakuje ? (esia81@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne Serduszko :) Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. To serduszko jest prześliczne i nic mu nie brakuje przez, to że ręcznie uszyte :).

    Hafcik cudny :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo stylowy drobiazg i świetna kolorystyka, zwłaszcza ta bawełna w kratkę jest super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne serduszko, nie widać żadnych niedoskonałości, szycie ręczne idzie Ci znakomicie. Gdybyś nie napisała to chyba bym nie zgadła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne serduszko z pięknie dobranymi kolorkami, a aranżacja Twoich zdjęć niezmiennie mnie zachwyca...:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne! Podziwiam reczne szycie,calosc zachwycajaca:-)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne serduszko :) zazdroszcze talentu do szycia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne -ja tez ostatnio zakochałam się w szytych serduszkach. Nie wiem dlaczego ale Twoje posty nie pokazują sie na mojej tablicy chociaż śledzę bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne serduszko i takie delikatne ;o)

    OdpowiedzUsuń