SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

sobota, 7 lutego 2015

Valentina Sardu - Northern Cardinal And Snowberry

W całej serii tych ptaszków urzekło mnie zestawienie czerni i soczystej czerwieni, dzięki czemu hafty nie są mdłe i nijakie.
W oryginalnym wzorze tłem haftu miał być misterny geometryczny wzór jednak zrezygnowałam z niego ponieważ wypełniał całe tło. Efekt końcowy haftu wydawał mi się przez to mało przejrzysty i zwyczajnie nie podobało mi się to.
Hafty bardzo przyjemne do wyszywania, frustracja występuje jedynie przy wyszywaniu backstitchów na drobnych owocach :)

* ukończony - 03 lutego 2015

* wzór - "Birds & Berries Collection" by Valentina Sardu. Ajisai Press.

* tkanina - Aida Zweigart, 18ct (70/10cm), kolor 713 - szary

* nici - mulina DMC, 14 kolorów

* wymiary - 13x13cm


cała seria czerwonych ptaszków:

18 komentarzy:

  1. Seria prezentuje się fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała seria wygląda pięknie :).

    Ja lubię wyszywać czarne kreseczki i patrzeć jak obrazek pięknieje dzięki nim :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami mam wrażenie, że jak wykonam "obramówkę" to popsuje cały efekt. Nic bardziej mylnego! Dopiero tak zakończony obrazek nabiera charakteru :). Przy tym hafcie kreski były raczej nieuniknione:).
    PS. Piękny haft!

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały kwartet , czerwone cudowności . Pozdrawiam, Andula

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwyciłam się - to cudowna seria.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczy kardynałek :) Ślicznie obok siebie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny blog z cudownymi pracami ,az milo przysiasc i poogladac ,az oczy cieszy:-)
    Kardynalek cudowny, tez go zaczelam ale ja dla odmiany tlo wyszywam:-) Narazie haft lezakuje ale wroce do niego z pewnoscia!
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  8. są piękne! A próbowałaś dziergać jeszcze tło ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna seria, taka delikatna i intensywna za razem ;o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne ptaszki! Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna seria.Kocham wszystkie ptaszki i byc moze Twojego ptaszka wykorzystam w mojej nowej pracy quiltowej.Aplikuje bloki do quilta The Bird of Paradise .Na kazdym z nich jest inny ptaszek,,a Twoj podoba mi sie bardzo..

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Pięknie prezentuje się cała seria :) a kiedy zaczynasz niebieską?

    OdpowiedzUsuń
  13. A propos wiolonczelisty Nimue- jeśli masz ochotę mam go i chętnie się podzielę,

    OdpowiedzUsuń
  14. witaj
    Trafiłam do Ciebie przez przypadek (wyszukując wzory do needlepointa) i tak oto pojawiłam się tu.
    Bardzo miło tu u Ciebie więc postanawiam zostać na dłużej - zapraszam również do siebie

    pozdrawiam
    Weronka

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna seria. Pamiętam jak prezentowałaś pierwszego z ptaszków. Potem niestety Twoje posty przestały pojawiać się u mnie na tablicy:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam :) zauroczyły mnie te ptaszki już je widzę u siebie w przedpokoju. Niestety szukałam wzoru w internecie ale niestety bez skutku. Czy mogłabym prosić o udostępnienie wzoru byłabym wdzięczna. moniplewa.mp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń