SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

wtorek, 24 marca 2015

Coeur Fleuri

Kolejne pudełko zakupione w pepco doczekało się ozdobienia haftem. Niewielki wzór z serduszkiem na naturalnym lnie ozdobił wieczko. Brzegi szkatułki okleiłam delikatną koronką, na łączeniu przykleiłam dwa guziczki i gotowe.
Niestety to jedyny projekt jaki ostatnio zdołałam skończyć. Chwilowy stres w pracy i liczne obowiązki w domu nie pozwalają mi ostatnio cieszyć się z wyszywania. W mozolnym tempie kończę Madame Rimsky Korsakov, gdzie zostały mi jeszcze niecałe 3 kartki. Nie zaczynam na razie nowych haftów, poza drobnicą.
Notkę piszę na szybcika... i nie mam nawet kiedy zajrzeć na Wasze blogi. Wybaczcie, postaram się poprawić jak tylko "ogarnę kuwetę".

* ukończony - 24 marca 2015

* tkanina - Len obrazkowy, Permin Of Copenhagen, 32ct (128/10cm), kolor naturalny

* nici - mulina Ariadna, 1 kolor

* dodatki - koronka, guziki

* wymiary - 6x6cm





12 komentarzy:

  1. Mimo stresu i gorszego samopoczucia wyszło bardzo fajne pudełeczko :). Ja też niestety coś o tym wiem, początki w pracy były ciężkie, a chęci do wyszywania prawie wcale.. Na szczęście teraz wyszywanie sprawia, że zapominam o całym stresie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie przeglądnęłam sobie Twojego bloga:))bardzo ładnie haftujesz:)jestem pełna podziwu:))jeśli pozwolisz zostanę na dłużej:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, niewielki hafcik i pudełeczko jak z bajki. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i takie zwykłe pepcowe pudełeczko nabrało smaku. Nie ma to jak len i biel.
    Trzymam kciuki za kolosa!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo delikatne to serduszko, ale pełne uroku :) Fajnie, że Madam posuwa się naprzód.

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie wpisało się to haftowane serce w okienko i stworzyło niebanalną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wszystko do siebie dopasowałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło bardzo elegancko. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wygląda to pudełeczko. Mam nadzieję, że szybciutko ogarniesz ten cały bałagan i będziesz miała więcej czasu na swoje przyjemności. Tego Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie i tak delikatnie ;o) Kochana z okazji Świąt Wielkanocnych najserdeczniejsze życzenia zdrowia i szczęścia, radości oraz nadziei, którą przynosi budząca się do życia wiosna!

    OdpowiedzUsuń