SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

The World Of Cross Stitching - Peter Rabbit

Futrzak o wdzięcznym imieniu Piotruś jest jednym z bohaterów opowiadań dla dzieci autorstwa Beatrix Potter. Przerobiony na wzór do haftu nie stracił nic ze swego uroku.
Wzorek wyszywało się bardzo łatwo i szybko. Jak zwykle zdecydowałam się na len, który podkreślił niebieski kubraczek. Króliczek ładnie wpasował się w tamborek więc chyba go tak zostawię.

* ukończony - 11 kwietnia 2015

* wzór - The World Of Cross Stitching

* tkanina - Len obrazkowy, Permin Of Copenhagen, 32ct (128/10cm), kolor naturalny

* nici - mulina DMC, 17 kolorów

* wymiary - 5,5x9,5cm



15 komentarzy:

  1. Przeuroczy! Nie da się go inaczej określić.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drobiazg ale idealny no i fajnie mu w tamborku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie Piotrusie są extra :) To i zajączek nie może być inny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piotruś idealnie wpasował się w ten ozdobny tamborek :) Lubię wzorki na podstawie ilustracji B.P. i też mam za sobą króliczka na zakładce do książki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To se futrzak wymiata , superancki, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny króliczek! Czy ja dobrze widzę, że haftowałaś go tylko jedną nitką? Fajnie i delikatnie wygląda.

    Super są te królisie. Mam kilka wzorków wydrukowanych, ale czekają w kolejce :) Planowałam obrazek do kuchni właśnie z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie bardzo dobry wybór lnu, na zwykłej kanwie króliczek straciłby trochę uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Króliczek jest bardzo fajniutki i rzeczywiście w tamborku fajnie się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzieś już nawet widziałam całą książeczkę z wzorami Beatrix Potter, ale nigdy nie widziałam gotowego haftu. Kolory fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny zajączek. Też mi wpadł w oko tylko czasu zabrakło przed świętami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny króliczek ;) Zdecydowanie pasuje do tego tamborka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Królik jak żywy (z bajki oczywiście);) i jak wszystkie Twoje prace perfekcyjnie wyhaftowany.

    OdpowiedzUsuń