SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

niedziela, 19 kwietnia 2015

Véronique Enginger - Étude La Hortensia #1

Ponad rok temu wymyśliłam sobie udekorowanie lawendowej ściany w sypialni trzema haftami kwiatów z serii zielnikowej - Magnolią, Fuksją i Hortensią. Projekt ciągnie się do dzisiaj, ponieważ nie skupiam się nigdy na jednym hafcie ;p Pozostała mi jeszcze Hortensia, dlatego postanowiłam dotrzymać danego sobie słowa i dziś rozpoczynam wyszywanie ostatniego haftu. Tradycyjnie użyję lnu w kolorze kości słoniowej.
Wzór był już dość często wyszywany przez Hafciarki więc postaram się zbyt często nie nudzić Was aktualizacjami z mojego procesu wyszywania ;)


15 komentarzy:

  1. :) Fajny pomysł z takim tryptykiem. Ja mam podobny plan z trzema haftami do kuchni tylko z owocami - malinką (obecnie nad nią pracuję), truskawką i porzeczką :) Z tym, że ja dopiero zaczynam :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest bardzo fajny pomysł. Ja wyszylam malinę, truskawke i porzeczka. Potem tryptyk trzech róż. Mam zamiar jeszcze wyszyc Irys, magnolie i właśnie Hortensję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę kibicować, bo uwielbiam tę serię.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również i mi podoba się ta hortensja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia! I czekam na efekty :). Ja zazwyczaj nie zaczynam kilku haftów naraz, staram się zacząć jeden i systematycznie go wyszywać, a teraz z tym różnie, czasu jakoś brak :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zanudzaj, zanudzaj! ja lubie takie ,,postepowe" posty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja obecnie wyszywam porzeczkę, ale hortensja te stoi w mojej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobno jedną z lepszych motywacji do działania jest to, że mówi się o tym głośno :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie piękna seria zielnikowa. Warto zrealizować plan.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cała seria będzie się pięknie prezentować :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa na jakim etapie już jesteś :)

    OdpowiedzUsuń