SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

czwartek, 14 maja 2015

Véronique Enginger - Étude La Hortensia #3

Z listkami było znacznie łatwiej niż z kwiatem. Wyszywanie poszło sprawnie dzięki czemu mam już prawie połowę haftu. Pozostały elementy w szarościach, które dodają tego szczególnego smaczku serii zielnikowej :)
Poza tym wyszywam dalej Madame Rimsky Korsakov, pozostały mi jeszcze niecałe dwie kartki zatem niedługo wielki finał. Wkrótce miną trzy lata od kiedy postawiłam pierwsze krzyżyki w tym hafcie. Zakładając optymistyczną wersję powinnam uwinąć się z wyszyciem Madame do lata ;)


8 komentarzy:

  1. Przepięknie, kwiat wygląda ja żywy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło, gratuluję.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to chwal się Madame! :)
    Hortensja wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja chcę zobaczyć Madame:)))hortensja cudna:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentuje ta hortensja. Cała ta zielnikowa seria ma coś w sobie. Bardzo ją lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna! Idealna! Bardzo mi się podoba, aż zabrakło mi słów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy kolejny element sprawia, że kwiat jest coraz piękniejszy :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo :) A nożyczki...miodzio :D

    OdpowiedzUsuń