SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

niedziela, 31 maja 2015

Véronique Enginger - Étude La Hortensia ukończona !

Wyszyłam dziś ostatnie backstitche, które w hafcie Hortensji były wyjątkowo męczące. Dokonałam kilku zmian kosmetycznych przesuwając odrobinę niektóre elementy haftu. Mam bzika na punkcie symetrii a we wzorze Hortensji nie wszystko było idealne. Główny napis musiałam wyszyć wyżej, bo uparłam się na polskie nazwy więc litera "j" sprawiła, że mógłby powstać problem przy oprawianiu. 
Do tej pory z serii zielnikowej to Hortensja najbardziej dała mi w kość. Zobaczymy jak będzie z innymi kwiatami ;)
Niniejszym ogłaszam, że tryptyk nareszcie ukończyłam i po oprawieniu Fuksja, Magnolia i Hortensja zawisną na ścianie w sypialni.







I jeszcze rzut oka na tryptyk:


13 komentarzy:

  1. sliczna hortensja :) oprawiona seria bedzie wygladala super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocze! Koniecznie pokaż je w oprawie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skończyłam swoje porzeczki i teraz zastanawiam się co dalej wyszywać. Jeszcze nigdy tak nie miałam, żeby aż tak nie wiedzieć. Bardzo podoba mi się hortensja, ale po przeczytaniu opisu zastanawiam się czy nie stworzyłabym UFOka :)
    Pięknie się razem komponują!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że te zmiany wyszły haftowi na dobre . koniecznie proszę o sesję tryptyk!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i seria cala urocza. Kwiaty jak żywe. Koniecznie pokaz nam je po oprawie i jak zawisną na ścianie 😊 pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo! A jak pięknie wyglądają razem.:) Też chciałabym je zobaczyć już oprawione - pokaz cię nie minie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudo:)))moje marzenie do spełnienia:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kolekcja! też bym chciała zobaczyć sesję ramkowo-naścienną :))) - może mnie to zmotywuje do zabrania się za kolejne "zielniki"!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne trio, naprawdę robi wrażenie :) Niestety nie masz wyjścia i kiedyś będziesz musiała nam je pokazać w oprawie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szybko Ci poszło :).

    Fajnie, że nazwy kwiatów są po polsku, a cała trójka jest zachwycająca :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny haft, a cały tryptyk tworzy wspaniały widok.

    OdpowiedzUsuń
  12. Również jestem pod wpływem czaru tych haftów i czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń