SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

sobota, 6 czerwca 2015

Véronique Enginger - Étude La Glicynie #1

Glicynia podoba mi się chyba najbardziej z całej serii, dlatego idąc za ciosem rozpoczynam następny kwiat z serii zielnikowej. Haft ma przepiękne kolory. Tym razem użyję lnu w kolorze piaskowym. Mam nadzieję że szare elementy haftu nie znikną na takim tle. Wyszyję kawałek i zobaczę jak to będzie.
A tryptykiem Fuksji, Magnolii i Hortensji oczywiście pochwalę się jak tylko oprawię ;)


13 komentarzy:

  1. No to mamy podobny gust, bo mnie również ten wzór najbardziej zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekna! Doskonaly wybor ;-). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie ze względu na kolorki ostatnio przyglądałam się temu wzorkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodzi za mną od dłuższego czasu;) Jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I mnie się podoba ten wzór. Kiedyś się tez za niego zabiorę : )

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jeszcze szaleje za karczochem i irysami!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne fiolety, chcemy więcej więcej! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. i mnie się podoba glicynia,ale bardziej hortensja i storczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  9. coraz bardziej nachodzi mnie ochota na taki zielnik. niestety jakoś ostatnio mam silnego lenia na wyszywanie. może nie lenia, ale brak silnej woli na zdecydowanie sie na wzór tyle ich jest i tyle bym chciała wyszyć. wzór przepiekny. pozdrawiam i zycze miłej pracy

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo ten też będzie piękny :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wyszywałam róże zielnikowe na piaskowym lnie - wszystkie detale bardzo ładne widać, więc myślę, że powinnaś być zadowolona.

    OdpowiedzUsuń