SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

poniedziałek, 22 czerwca 2015

Véronique Enginger - Étude La Glicynie #2

Niewiele wyszyłam przez ostatnie dwa tygodnie, zaledwie kilka listków Glicynii. Ale haft będzie na potrzeby własne więc nie muszę się spieszyć. Bardziej zależy mi teraz na ukończeniu haftów "obiecanych".
Myślę, że wybór piaskowego koloru lnu w hafcie Glicynii nie był złą decyzją. Obawiałam się, że znikną szare elementy ale chyba nie będzie tak źle.


12 komentarzy:

  1. Już te parę listków na lnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To haft który i ja na pewno popelnie.
    Len to jednak len!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zajawka...czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. już się pięknie zapowiada, myślę, że wybór takiego koloru lnu nie będzie pomyłką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie mnie urzeka :) to co kocham najbardziej! Len i ta kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wisteria jest cudna, a te listki juz urzekaja ... Podziwiam, bo widze bardzo male xxx.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko ładnie widać na tym lnie, więc nie masz się już o co martwić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na kolejne efekty, a że pomału, idzie, to nie szkodzi grunt, że przybywa :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Bedzie cudnie.Te zielenie az tryskaja soczystoscia.
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też ten haft podoba się najbardziej z całej serii ;o) Zobaczysz że tkanina się sprawdzi i będzie super wyglądać ;o)

    OdpowiedzUsuń