SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Home Is Where The Heart Is

Zmęczyły mnie duże projekty więc dla odmiany wyszyłam niewielką poduszeczkę na igły. Haft powstał w jeden wieczór. Domek mnie zauroczył, choć nie miałam nawet schematu. Wyszywałam na oko, mając za wzór jedynie zdjęcie wyszytego haftu znalezione gdzieś w czeluściach internetu. Szkoda, że nie znam autora tego wzoru. Minimalistyczny i śliczny zarazem.

* ukończony - 30 sierpnia 2015

* tkanina - Rustico Aida Zweigart, 18ct (70/10cm), kolor 54 - naturalny

* nici - mulina DMC, 5 kolorów

*dodatki - koronka, drewniany guzik

* wymiary - 8x9cm



16 komentarzy:

  1. Natychmiast przypomniał mi się anonimowy wierszyk w tłumaczeniu Barańczaka:
    Pod pagórkiem, w małej chatce
    Babcia sobie żyła.
    Jak się gdzieś nie zapodziała,
    To jest tam, gdzie była.
    (Ze Śpiewnika Tomcia Palucha)
    zamieszczony w mojej ulubionej "Fioletowej krowie"
    A poduszeczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna! Małe jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! Maleństwo ale urokliwe!

    OdpowiedzUsuń
  4. takie małe a oczy cieszy, bardzo ładny i faktycznie mało pracochłonny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajniutki jest ten wzorek. Super się prezentuje na podusi :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki mały przerywnik jest jak najbardziej wskazany :)
    Twój domek jest niezwykle uroczy, a zdjęcia przepiękne.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosty zarazem i mega uroczy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja,zakochalam sie :D
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne maleństwo :) Zdjęcie cudnej urody :) Też lubię takie szybkie hafciki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny hafcik. Też mnie zauroczył
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny hafcik. Też mnie zauroczył
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń