SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

niedziela, 4 października 2015

Pam Brunke - In The Woods: Hare

Wraz z rozwojem zainteresowań haftem zauważyłam, że coraz częściej zaczynam doceniać te niewielkie i proste projekty przy których nie trzeba dłubać miesiącami aby podziwiać efekt końcowy. Oczywiście bardzo cenię sobie te wszystkie duże hafty, które ukończyłam ale największą frajdę sprawia mi jednak wyszywanie tych małych "prymitywków" jak to zgrabnie określiła Jarzębinowa :) Może dlatego, że można takie hafty wykorzystać do wielu przedmiotów użytkowych. 
Zakupiłam wreszcie len Vintage Belfast i od razu wypróbowałam. Natychmiast można poczuć różnicę w jakości. Mięciutki materiał o stosunkowo równym splocie idealnie nadaje się do tworzenia woreczków, zawieszek itp. Do woreczka wykorzystałam wzór z uroczej serii "In The Woods" autorstwa Pam Brunke. Jest jeszcze kilka tych zwierzątek, które na pewno wyszyję.

* ukończony - 2 października 2015

* wzór - Pam Brunke - The Prairie Schooler

* tkanina - Len Vintage Belfast Zweigart, 32ct (126/10cm), kolor 3009 - beżowy

* nici - mulina DMC, 7 kolorów

* wymiary - 8x5,5cm



16 komentarzy:

  1. Bardzo prosty a zarazem pięknie prezentujący się wzór! Woreczek cudny! Czekam na więcej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny woreczek - ma coś magicznego w sobie
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajączek wygląda super na tym materiale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft idealnie wpasował się w tkaninę. Lubię małe wzory i ich wszechstronne zastosowanie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny woreczek ! Haft wyszedł na tym lnie idealnie ! Tez coraz bardziej podobają mi się "prymitywki" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też od jakiegoś czasu bardziej wolę hafty użytkowe.:) A ten hafcik jest super i pięknie się prezentuje na lnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Drobiażdżek, a jak wysmakowany!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny woreczek !
    A te zdjęcia...jak do jakiegoś żurnala. Brawo !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny woreczek!
    Takie wzory bardzo przyjemnie się haftuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie hafty mają swój urok, a wykorzystane ich do ozdoby różnych drobnych rzeczy to moim zdaniem strzał w dziesiątkę.
    Twój woreczek z tego lnu i z tym haftem wygląda przepięknie.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny woreczek ...malutki hafcik pięknie go ozdabia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolorystykę ma ten len. a króliczek fajniutki :).

    Ja lubię wszystkie wielkości wzorków ale rzeczywiście małe dają szybciej satysfakcję wyszycia i podziwiania :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak ,tak małe jest piękne , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń