SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

wtorek, 20 października 2015

Véronique Enginger - Étude La Glicynie ukończona !

Wydłubałam ostatnie krzyżyki. Przekonałam się, że piaskowy kolor lnu to był dobry wybór. Wzór dał mi trochę w kość ale warto było dla efektu końcowego.

* ukończony - 19 października 2015

* wzór - Vèronique Enginger - Études De Botanique

* tkanina - Len obrazkowy, Permin Of Copenhagen, 32ct (128/10cm), kolor piaskowy

* nici - mulina DMC, 13 kolorów

* wymiary - 26,5x26,5cm






14 komentarzy:

  1. Jednak co len to len. Uzyskany efekt taki subtelny.Tak starannie wykonany.
    To ja sobie jeszcze tak popatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam :)moja to nie jest taki rarytas:)śliczna że oczu nie odrywam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wygląda ten haft w Twoim wykonaniu! Cudny efekt uzyskałaś. Zresztą wszystkie Twoje hafty są tak starannie wykonane i z dbałością o najmniejszy szczególik, że nie sposób się nie zachwycić.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie odcinają się fiolety od koloru lnu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest obłędnie piękna a kolor lnu nadaje klimatu vintage , super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny efekt :) Wiedziałam, że spodoba Ci się piaskowy len :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie wyszła! Len obrazkowy piaskowy jest tez moim faworytem.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki za odwiedziny :)
    Glicynia jest cudowna! Piekny,wpadajacy w oko zestaw kolorow zestaw kolorow .
    Rewelacyjna praca!
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabym godzinami wpatrywać się w te równiutkie, kolorowe krzyżyki...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli haft sprawiał problemy, to pewnie tym większa satysfakcja ukończenia go :).

    Piękny obraz kwiatowy :).

    OdpowiedzUsuń