SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

wtorek, 1 grudnia 2015

Zimowy Duet

Drobne hafty to jedyne na co mogę sobie teraz pozwolić przy moim niewielkim zasobie wolnego czasu. Znalazłam niewielkie ścinki kanwy rustico, które wykorzystałam do świątecznego akcentu. Stworzyłam igielnik i zawieszkę do nożyczek, które niedawno dołączyły do mojej małej kolekcji.

* ukończony - 01 grudnia 2015

* tkanina - Rustico Aida Zweigart, 18ct (70/10cm), kolor 54 - naturalny

* nici - mulina Ariadna, 1 kolor




16 komentarzy:

  1. Ale to pięknie i starannie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne! Lubię takie dopracowane maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie małe co nie co, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie maleństwa lubię najbardziej! Świetnie wykorzystane resztki kanwy. Bardzo spodobał mi się kształt choineczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne ! Podoba mi się obszycie brzegów, bardzo zdobi całość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplecik, wykończony perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne oba malenstwa!
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękne, mam nadzieję, że kiedyś i ja dojdę do wprawy w wykończaniu takich maleństw. Pozdrawiam :) iglaikawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super. Bardzo podobają mi się takie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo świąteczny komplecik i jak zawsze perfekcyjny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze maleństwa :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny komplecik stworzyłaś :).

    OdpowiedzUsuń