SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

niedziela, 10 stycznia 2016

Enchanted #1

Obiecałam sobie, że przestanę wyszywać duże hafty i skupię się na drobniejszych. Jak zwykle poległam :) Oczarował mnie wzór, który przeczy wszystkim moim postanowieniom. Rozpoczęłam kolejną olbrzymią "dłubaninkę".
Nie wiem czy spotkałyście się już z takim wzorem. Wydaje mi się, że jest mało znany, zwłaszcza, że nie doszukałam się ani autora ani oryginalnego tytułu.
Będę nieco okrutna i pozostawię na razie w tajemnicy temat haftu. Jednak kolejne etapy mojego dłubania szybko Wam go przybliżą ;) Dotąd wyszyłam niewielki kawałek, który w zasadzie niewiele pokazuje.
Haft wyszywam jedną nitką na kanwie Rustico 20ct, ostatecznie będzie mierzył ok. 27cm wysokości i 80 cm szerokości. Zawiera bogatą paletę 70 kolorów.
Haft ochrzciłam roboczą nazwą "Enchanted" ;)



25 komentarzy:

  1. Ależ jestem ciekawa co tam haftujesz :).

    A już zapowiada się intrygująco :).

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ciekawość nas teraz zje... :)
    Miłego haftowania !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, ciekawość będzie niezaspokojona.
    Już teraz wydaje się baśniowy - te kształty przypominają mi lukrowe drzewa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystyka niteczek śliczna więc podejrzewam, że i haft będzie uroczy.Nie trzymaj nas w tak wielkiej ciekawości i uchyl rąbka tajemnicy :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka jesteś tajemnicza:)))))zestaw nitek śliczny:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolorki na kanwie! czekam z niecierpliwością na kolejną odsłonę:)
    Pozdrawiam ciepło ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. 20ct i zdrętwiałam....Ja moją jarzębinową haftowałam na 20 ct i cieszę, że haft był stosunkowo niewielki :)
    Podziwiam i jestem bardzo ciekawa co to będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się zapowiada! Nie mam bladego pojęcia co to będzie:)
    Czekam na kolejną odsłonę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ajjjj, to nam teraz zrobiłaś :D Kolory bajeczne, czekam z niecierpliwością na kolejny wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się bardzo ciekawie, czekam z niecierpliwością na kolejne dosłony.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już wygląda pięknie, ale czekam z niecierpliwością na dalszy ciąg:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dłuuugi ten haft :) 80 cm na kanwie 20ct? Jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nie znam tego wzoru, ale jestem pełna podziwu nad rozmiarem i długością zamierzenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fakt, jesteś okrutna;))) Zżera mnie ciekawość:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trafiłam na Twój blog przypadkowo i... przepadałam.
    Jestem zachwycona pracami, wykończeniem i zdjęciami.
    Niecierpliwie czekam na więcej...

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem,nie wiem ale chetnie sie dowiem:)
    Milego xxxxx
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  17. Już widać, że będzie pięknie:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolory piękne, czyli będzie piękny obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawość pierwszy stopień do piekła...cóż, trzeba się będzie tam chyba wybrać ;)
    Piękne kolory...więc i praca będzie na pewno zachwycająca !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapowiada się ciekawie :) Z takich cudnych kolorów musi wyjść coś ładnego :D

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie się zapowiada. podobnie jak inni bardzo jestem ciekawa cóż to takiego. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. TAK! To okrucieństwo :D Na razie te jakże piękne plamy nic mi nie mówią, może dlatego, że ja za dużymi formami się nie rozglądam...

    OdpowiedzUsuń
  24. TAK! To okrucieństwo :D Na razie te jakże piękne plamy nic mi nie mówią, może dlatego, że ja za dużymi formami się nie rozglądam...

    OdpowiedzUsuń