SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

wtorek, 5 stycznia 2016

Renato Parolin - Festosamente

Od dawna ten haft zalegał mi w szufladzie ale postanowiłam zlitować się nad nim pod koniec roku. Wzory Renato Parolin są piękne ale bardzo pracochłonne. Mimo, że wyszywa się niewielką ilością kolorów to kombinowania jest dużo.

* ukończony - 03 stycznia 2015

* wzór - Renato Parolin

* tkanina - Rustico Aida Zweigart, 18ct (70/10cm), kolor 54 - naturalny

* nici - mulina DMC i Ariadna, 5 kolorów

* wymiary - 13,5x50,5 cm



11 komentarzy:

  1. Imponujący! Widać, że bardzo prosty... na czy,m polega kombinowanie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękny wzór .Ja lubię takie proste formy , które uwydatniają piękno używanych tkanin

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda! Fajnie, że się nad nim zlitowałaś, bo efekt jest świetny.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity! Jestem zachwycona!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. 50 cm wysokości robi wrażenie :) Bardzo ładny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Twoje hafty, zawsze takie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny hafy...szczerze, nie spotkałam się z tym wzorem. Jest co podziwiać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny haft. Bardzo wyważony i nieprzegadany, prezentuje się bardzo dostojnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne drzewo, uwielbiam te wzory !!! Też mam za sobą jedne haft tego projektanta, nazwałam go "moja sekwoja", bo to jest ogromne drzewo, dziubałam i dziubałam... :)

    OdpowiedzUsuń