SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

niedziela, 7 lutego 2016

Paleta kolorów muliny DMC ukończona

Skompletowałam paletę dokupując ostatnie brakujące kolory. Wzornik powstawał w ślimaczym tempie ale jestem dumna, że wreszcie go ukończyłam.
Paleta nie powstałaby, rzecz jasna, bez Waszej pomocy i wsparcia w postaci nadsyłanych pasemek muliny. Serdecznie Wam dziękuję :)
Arkusze kanwy mają format A5 więc będę mogła je przechowywać w koszulkach w segregatorze aby się nie pobrudziły. Zastosowanie palety jest wszechstronne. Często zdarza mi się korygować odcienie podawane w schematach haftów lub samemu dobieram kolory - wtedy wzornik kolorów jest niezastąpiony :)

* ukończony - 06 lutego 2016

* wzór - projekt własny ;)

* tkanina - Aida Zweigart, 16ct (64/10cm), kolor 100 - biały

* nici - mulina DMC, 447 kolorów

* wymiary - arkusze 15x21,5 cm








29 komentarzy:

  1. Fajny pomysł:) gratuluje ukończenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysl.Zastanawiam się nad plagiatem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś podpatrzyłam u innych hafciarek więc zachęcam ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajny wzornik i pięknie wykonany, też zamierzam sobie zrobić podobny tylko z nićmi Ariadny bo tymi wyszywam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny jest ten wzornik, zazdroszczę cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnóstwo pracy włożyłaś w ten wzornik. Jest śliczny i z pewnością praktyczny.
    Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) Wzornik godzien profesjonalistki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny wzornik starannie w szczegółach wykonany:)Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest naprawde cudowny pieknie go wykonalas. Oby dobrze sluzyl! Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś niesamowita! Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! :) Zdecydowanie lepiej się patrzy na próbki poszczególnych kolorów wykonane krzyżykami. Mam oryginalny wzornik DMC, a tam próbki są w formie poziomych pasków (tak jakby nitka przyklejona pod nitką) i ciężko mi sobie te kolory wyobrazić w formie krzyżyków :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Paleta wygląda fenomenalnie :) Widziałam ją już kiedyś u Ciebie, ale w początkowym stadium, od tego czasu zbieram się, żeby zrobić podobną, ale jeszcze nawet nie zaczęłam, może teraz wreszcie zabiorę się do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna robota! Taka paleta nie tylko jest przydatna, ale i bardzo ładna...nawet na ścianie mogłaby wisieć :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnóstwo roboty, ale efekt świetny i jaki praktyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł! Bardzo ładna paleta.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam Twój projekt!
    Mógłby być świetną ozdobą robótkowego kącika lub pokoju:) Tylko jeszcze trzeba taki mieć:)
    Gratuluję pomysłu i wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać, że ogrom pracy włożony w te karty. Robią wrażenie, zwłaszcza że projekt autorski. Ja to bym straciła cierpliwość i rzuciła w kąt.
    Zaglądam anonimowo tutaj od daawnaa ale dopiero teraz wyszłam z cienia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW chylę czoła! Wsopaniała, pracochłonna i niezwykle przydatna praca.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ekstra! :) Też muszę pomyśleć o czymś podobnym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I LOVE IT! :) Super wyszło!!!! Też się przymierzam do takiego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne :) Wspaniały pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł i super staranne wykonanie! Muszę skusić się na podobny projekt. A planujesz dodać dmc color variations, satynowe i metaliczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam w planach jeszcze color variations ale satynowych i metalicznych praktycznie nie używam więc raczej odpuszczę :)

      Usuń
  22. Wspaniała karta, kibicowałam Ci od początku jej powstawania.
    To na pewno przydatna rzecz dla osoby, która sama dobiera kolory. Mi by było trochę żal ją do koszulek schować w segregatorze, bo przecudna jest! Ma ogromny walor estetyczny, nie tylko użytkowy!

    OdpowiedzUsuń