SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

środa, 16 marca 2016

Petit Chenille

Na temat autorskich wzorów Rosjanek z gallery.ru słyszałam wiele dobrych opinii. Zaczęłam przekopywać stronę w poszukiwaniu nowych inspiracji. Dla kogoś kto nigdy nie uczył się rosyjskiego to duża bariera ale od czego jest "tłumacz google" ;) Znalazłam mnóstwo pięknych i mało znanych wzorów. Szczerze polecam tę stronkę. Niektóre z użytkowniczek udostępniają wzory za darmo :)
Oryginalny rysunek Petit Chenille, którego autorką jest Sanguigna, widziałam wiele lat temu i już wtedy mnie zauroczył. Nie mogłam sobie odmówić posiadania wersji haftowanej :) Kolorystykę zmieniłam według własnego uznania, sporo było przy tym kombinowania ale ostatecznie jestem zadowolona.

* ukończony - 14 marca 2015

* wzór - Gallery.ru

* tkanina - Len obrazkowy, Permin Of Copenhagen, 35ct (140/10cm), kolor piaskowy

* nici - mulina DMC, 21 kolorów

* wymiary - 14,5x19cm





Dla porównania oryginalny rysunek Petit Chenille:


19 komentarzy:

  1. Piękna, a ta misternie wyszyta dłoń - jestem pod ogromnym wrażeniem:) a jakby co, to z rosyjskim mogę pomóc;) Pozdrawiam i czekam na inne takie śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :-)
    Misterny haft i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tu wchodzić! posty pojawiają się co jakiś czas ale jak coś opublikujesz to siedzę przez chwilę w niemym zachwycie i podziwiam. Haft przepiękny, delikatny,zmysłowy w klimatach fantasy a te misterne miejscami konturki cuuudo. Uwielbiam takie. To teraz w wolnej chwili zabieram się za naukę podstaw rosyjskiego i wertuję u źródła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda!
    Rewelacyjny wzór wykonanie i zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. "Mucha nie siada" - świetnie wykonana praca:-)) a backstitch-e niezwykle precyzyjnie wykonane:-)) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny i wymowny haft :)
    Potwierdzam, że strony Rosjanek to prawdziwa kopalnia pięknych wzorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny haft!!! Ja robiłam już jedno podejście do rosyjskiej stronki, ale poległam ... chyba spróbuję jeszcze raz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny wzorek i wykonanie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny hafcik! Skrzydła bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och! Mnie też zauroczyła, od pierwszego spojrzenia. Cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie odkryłam Twojego bloga - tworzysz piękne rzeczy, od razu doda łam cie do ulubionych. Będę teraz tutaj częstym gościem. A elficzka jest cudna!
    pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow śliczny haft. Pasowałby mi do moich elfów :) Muszę poszperać na rosyjskich stronach.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny haft! A jak perfekcyjnie wykonany!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna damulka, podziwiam za samodzielny dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny haft :) ogromnie podobają mi się takie misterne i dopracowane w każdym calu dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zachwycona twoim talentem. Sama haftuje na lnie. Obecnie zielnik.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super tez sa stronki liveinternet.ru.polecam

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny haft !!! Rewelacja!
    Rosjanki są niesamowite, ale rzadko napotykam schematy do tych ich obrazków. Najczęściej są płatne.

    OdpowiedzUsuń