SCHEMATY DO HAFTÓW MOGĘ UDOSTĘPNIĆ TYLKO ZAPRZYJAŹNIONYM BLOGERKOM. NIE UDOSTĘPNIAM WZORÓW OSOBOM ANONIMOWYM I PRZYPADKOWYM.

poniedziałek, 19 września 2016

Isabelle Vautier - Marée Basse

Nim nadeszło lato natknęłam się na piękne marynistyczne projekty Isabelle Haccourt Vautier i Nicole Porte zebrane w publikacji Au Fil de L'océan. Trudno było wybrać spośród tylu niezwykłych wzorów. Na początek zdecydowałam się na wzór "Marée Basse". Wyszywanie zakończyłam w lipcu jednak ze względu na przeprowadzkę, efekt pracy pokazuję dopiero teraz :)

* ukończony - 28 lipca 2016

* wzór - I. Vautier & N. Porte - "Au Fil de L'océan"

* tkanina - Aida Zweigart, 18ct (70/10cm), kolor 713 - szary

* nici - mulina DMC, 13 kolorów

* wymiary - 14,5x14cm



17 komentarzy:

  1. Piękny haft!
    Ciekawa jestem, jak go wykorzystasz.
    A całkiem niedawno podziwiałam go u Magdy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosty wzór, niewielka ilość kolorów, a efekt "wow" :) Jakie jest przeznaczenie haftu? Pozdrawaim, M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, też go niedawno komplementowałam u Magdy. Jest uroczy, niewielkim nakładem pracy, wielki efekt i oczywiście ślicznie, równiuteńko, perfekcyjnie wyszyty.
    pozdrawiam bea

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft! Świetne zdjęcie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny hafcik! Urzeka swoją prostotą. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie haft prezentuje się pięknie a i ekspozycja dodaje uroku. Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny :) Delikatny jakby namalowany akwarelą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały wzór...też podobają mi się takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszystkie wzorki z tej książki, jakby malowane wiatrem. Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka piękna oprawa zdjęć. Bo o hafcie chyba nie muszę pisać :) Jak tylko patrzę na te wzory to zaczęłabym wszystkie :)
    Pięknie wyszło i to na szarej kanwie. Myślałam, że na szarym będzie za smutny, ale wcale nie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny haft :) Zawiera w sobie takie słodkie wspomnienie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno podziwiałam u Magdy, teraz u Ciebie. Jedna i druga wersja zachwyca! Mnie się marzy czapla :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny, subtelny haft!
    Wspomnienie lata i wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosty w wykonaniu, a jaki efektowny. Piękny :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń